Informăm cetățenii cu privire la faptul că, începând cu data de 07.06.2022, documentele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită potrivit dispozițiilor art. 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă, au expirat.
Pentru depunerea cererilor și a documentelor necesare eliberării actelor de identitate, recomandăm cetăţenilor să acceseze platformele de programare on-line şi/sau telefonic existente la nivelul serviciilor publice comunitare locale de evidenţă a persoanelor, pentru a evita astfel supraaglomerarea acestor servicii.
De asemenea, recomandăm consultarea programului de activitate al serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu, inclusiv prin accesarea website-urilor primăriilor în subordinea cărora acestea funcţionează.
Datele de contact ale serviciilor publice comunitare locale de evidență a persoanelor din județul Vaslui sunt afișate și pe website-ul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Vaslui: https://ep.cjvs.eu/program-de-relatii-cu-publicul/.
DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR VASLUI
DIRECTOR EXECUTIV,
CEPOI Oana-Andreea