Compania românească de marketing digital Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an şi vrea să se extindă anul viitor în SUA şi în Marea Britanie.
”Limitless Agency, una dintre principalele companii din marketing digital din România, lider de piaţă în tehnologie de marketing şi servicii PPC şi SEO, anunţă o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an şi plănuieşte extinderea pe primele pieţe externe, în SUA şi în Marea Britanie, în 2023”, anunţă compania, potrivit News.ro.
Pe lângă intrarea pe noi pieţe, compania va investi în îmbunătăţirea serviciilor şi consolidarea echipelor de SEO, PPC şi Data Analytics.
“Stabilitatea avută pe piaţa românească, alături de expertiza echipei, suita de tehnologii avansate şi strategia corectă în business, ne oferă toate perspectivele pentru a atinge noi orizonturi şi a dezvolta şi mai mult compania. Lansarea pe pieţe internaţionale este parcursul firesc pentru compania noastră, iar 2023 este momentul oportun pentru decizii importante şi noi investiţii, inclusiv pe piaţa locală unde continuăm să creştem organic”, declară Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Totodată, reprezentanţii companiei subliniază că agenţiile de marketing digital vor continua să îşi îmbunătăţească serviciile şi, în plus, din ce în ce mai mulţi furnizori externi vor intra pe piaţa românească, iar diferenţa se va face prin tehnologie.
“În acest an, am alocat resurse suplimentare departamentului de Data & Analytics, întrucât există o cerere din partea pieţei de analiză şi interpretare a datelor. Lucrăm în continuare în crearea unor dashboarduri cât mai avansate şi uşor de interpretat atât de antreprenori, cât şi de către departamentele de marketing cu care lucrăm pentru a-i ajuta să ia decizii cât mai rapid. Ca agenţie, trebuie să avem o înţelegere clară a modului în care gestionăm bugetele, pentru a putea optimiza costurile şi a creşte rentabilitatea campaniilor”, explică Daniel Slăvenie, CEO&Partner Limitless Agency.