Ca in filmele cu Stan si Bran! Ce a patit o ieseanca cu o companie celebra este de tot rasul. In fiecare zi sta cu telecomanda in mana – GALERIE FOTO

0
74

• De aproape o luna, o ieseanca se uita la televizor ca si cum ar privi la perete • Serviciile au fost sistate dupa ce un echipaj E.ON a rupt cablurile de fibra optica • Compania Telekom nu a intervenit de mai bine de o luna • Intre timp, facturile curg • La fata locului s-a prezentat un muncitor care si-a dat seama ca are nevoie de un coleg sa-i tina scara • "A trecut aproape o luna. De vorbit, am vorbit cu niste domnisoare de la call-center, care imi spuneau sa mai astept. Sunt la a paisprezecea cerere de urgentare. Eu am contract la ei de cel putin sase ani. Ultimul raspuns arata ca defectiunea ar urma sa fie reparata in 30 de zile, apoi in 60 de zile. Sper sa se remedieze situatia macar pentru copii", a spus ieseanca din comuna Valea Lupului • Reporterii BZI au cerut un punct de vedere oficial din partea companiei

 

Intr-o era a vitezei, compania Telekom Romania reuseste sa se faca de ras pentru ca n-a reusit sa gestioneze o situatie simpla. O ieseanca ce locuieste in comuna Valea Lupului a povestit pentru cotidianul BZI o intamplare petrecuta pe data de 14 noiembrie.

Irina Croitoru a relatat ca, in ziua respectiva, echipele de interventie de la companiaE.ON au intervenit pe strada reclamantei pentru a lucra la mai multi stalpi de iluminat. Din cauza proastei manipulari a utilajelor, angajatii E.ON au rupt un cablu ce apartinea Telekom. In consecinta, gospodaria Irinei Croitoru, situata in fundac Busuioc, a ramas fara cablu TV, Internet si acces la retelele de socializare.

Chiar daca a fost un banal incident, echipele Telekom nu au fost in stare sa remedieze situatia nici pana in acest moment. Asta in conditiile in care abonatul plateste aproape 100 de lei pe luna pentru serviciile oferite de companie.

Irina Croitoru a facut zeci de reclamatii, dar ultimul raspuns a fost cat se poate de lamuritor: se poate interveni in maximum 60 de zile. In aceste conditii, familia Croitoru ar putea urmari programele de la televizor doar in casele vecinilor. "Prima sesizare am facut-o pe data de 14 noiembrie. Cei de la E.ON au rupt cablul de fibra optica. Dupa doua zile a venit o persona de la Telekom care mi-a spus ca nu poate lucra singur, mai are nevoie de un coleg. Dupa alte doua zile, apare o «echipa», formata tot dintr-un om, care a oferit aceleasi explicatii. De atunci, nu m-a mai cautat nimeni. A trecut aproape o luna. De vorbit, am vorbit cu niste domnisoare de la call-center, care imi spuneau sa mai astept. Sunt la a paisprezecea cerere de urgentare. Eu am contract la ei de cel putin sase ani. Ultimul raspuns arata ca defectiunea ar urma sa fie reparata in 30 de zile, apoi in 60 de zile. Sper sa se remedieze situatia macar pentru copii", a povestit Irina Croitoru. Ieseanca crede ca incidentul s-a produs si in urma unui conflict iscat intre companiile E.ON si Telekom.