Un colos al acestui domeniu dă lovitura! Gigantul lanț de magazine își extinge rețeauna cu încă două locații!
Kaufland România deschide mâine două noi magazine, în Focşani şi Constanţa, şi ajunge la o reţea de 124 de hipermarketuri la nivel naţional, parte a strategiei de extindere accelerată pentru 2019.
Lanţul de hipermarketuri şi-a bugetat câte zece deschideri pe an în perioada 2019-2022, compania având deja terenurile achiziţionate.
În medie, un magazin costă între 30 şi 45 de milioane de lei, cu tot cu teren, conform datelor declarate anterior de oficialii germani.
Ca element de noutate, magazinul din Focşani se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat. Spaţiul are o structură simplificată, fără galerii comerciale, şi o suprafaţă de vânzare eficientizată de aproximativ 3000 mp.
Magazinul din Constanţa are o suprafaţă de vânzare de 3900 mp şi cuprinde o galerie comercială cu Food Court.
Ambele magazine beneficiază de cel mai nou concept de design Kaufland, având faţadă vitrată, cu pereţi de sticlă, precum şi o amenajare după un traseu de cumpărături simplificat şi rapid. Magazinul din Constanţa este dotat cu scări rulante şi lift.
„Deschiderile din Focşani şi Constanţa fac parte din planurile de extindere accelerată pentru anul 2019. Şi în acest an, cuvântul cheie este adaptarea – prin noi concepte, noi formate, raioane extinse şi prin investiţii constante pentru a oferi o experienţă modernă şi simplificată de cumpărături. Cel mai recent exemplu de adaptare este magazinul din Focşani, care are un format apropiat magazinelor de proximitate, fără galerii şi cu o suprafaţă eficientizată. Vom continua extinderea dinamică şi adaptarea, în aşa fel încât să fim accesibili pentru toţi clienţii noştri şi să rămânem o destinaţie preferată pentru cumpărături”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România.
Nemţii au intrat pe piaţa locală în 2005 şi s-au extins an de an, uneori cu 3-4 unităţi, alteori cu 13-14 magazine.