Dacă îți dorești să rezervi o sală de conferință în format clasic sau o sală în cadrul unui hotel Instant.Space îți oferă opțiuni. Această platformă a fost creată pentru a te ajuta să gestionezi cu succes organizarea unui eveniment sau a unei conferințe.
Instant.Space este spațiul B2B în care hotelurile, centrele de conferință sau alte hub-uri își listează serviciile (plus alte opțiuni – cazare invitați, aparatură audio-video, catering etc.) astfel ca tu să ai la dispoziție variante adaptate obiectivelor și posibilitatea de configurare a evenimentului. Cu doar câteva click-uri poți rezerva sala și serviciile opționale dorite.
Importanța sălilor de conferință în contextul afacerilor și evenimentelor
Locul de desfășurare a unei conferințe reprezintă cel mai important aspect de luat în calcul în cadrul procesului de organizare. Sala în care va avea loc întâlnirea influențează tonul acesteia și setează condițiile de reușită. Alegerea sălii necesită o atenție sporită și o configurare de excepție astfel încât să complimenteze cu succes dinamica activităților și să contribuie la satisfacția invitaților.
Pe Instant.Space ai acces la o varietate de săli de conferință – de exemplu dacă îți dorești un eveniment elegant în București poți opta pentru o sală într-un hotel din centrul capitalei cum ar fi Hilton Garden Inn. Acesta este situat în zona Centrului Vechi, aproape de principalele atracții ale orașului oferind acces rapid la centre de business, restaurante de lux, medii de divertisment etc.
Misiunea platformei Instant.Space
Instant.Space este platforma online unde poți rezerva instantaneu o sală de conferințe potrivită evenimentului tău, într-un hotel de top sau centru de conferințe din România.
- Cum funcționează?
- alege orașul/regiunea/un anumit hotel
- numărul de participanți
- data
- formatul sălii (în funcție de nevoie tale – clasă, teatru, formă de U etc.)
- cazare pentru invitați (dacă este nevoie)
- Configurează evenimentul în acord cu nevoile tale
- opțiuni de catering (coffee-break, mic-dejun/prânz/cină în funcție de nevoile și bugetul tău)
- echipament audio-video
- camere disponibile pentru cazarea invitaților
- alte nevoi speciale
- Prețuri disponibile în timp real pentru toate serviciile
- poți adăuga sau renunța la servicii iar calculul se realizează pe loc astfel încât îți poți controla bugetul, indiferent de etapa organizării
- odată ce ai realizat plata vei primi o confirmare și factura pe email
- îți oferim posibilitatea de a modifica opțiunile (maxim 48h) până la începerea evenimentului
Avantajele utilizării Instant.Space
Beneficiile pe care ți le oferă Instant.Space:
- gata cu timpul pierdut scriind oferte către sălile de interes (care pot fi acceptate sau nu)
- nu există taxă de înregistrare sau alte costuri
- platformă simplă și eficientă unde poți controla totul – prețuri, disponibilitate, politica de anulare etc.
- îndrumări pas cu pas privind finalizarea înregistrării.
Impactul adus de Instant.Space
Instant.Space își propune să vină în sprijinul oricărei persoane interesate de a organiza un eveniment, indiferent de abilitățile și competențele privind gestionarea acestuia. Astfel, accentul este pus pe transparență, rapiditate în ceea ce privește rezervarea și flexibilitate în configurarea evenimentului.
Completează motorul de căutare de pe pagina Instant.Space și vei primi sugestii indiferent de conceptul evenimentului tău. Vei putea alege dintr-o gamă variată de săli de conferință din cadrul hotelurilor sau centrelor dedicate care se află în diverse orașe din România.
Fie că îți dorești să rezervi o sală într-un centru de conferințe sau într-un anumit hotel, Instant.Space te ajută să îndeplinești cu succes acest obiectiv. Aici ai la dispoziție variante potrivite pentru bugetul tău și servicii suplimentare (catering, aparatură audio-video, cazare invitați etc.)