Peste 50.000 de clienti si-au integrat in BT Pay aplicatiile de health, la o zi de la lansare

0
71

Peste 50.000 de clienţi ai Băncii Transilvania şi-au integrat în BT Pay aplicaţiile de monitorizare a activităţii fizice Google Fit şi Apple Health la o zi de la lansare, a anunţat miercuri banca.

Noua facilitate aduce integrarea BT Pay cu aplicaţiile de monitorizare a activităţii fizice Google Fit şi Apple Health, oferind utilizatorilor acces la premii în funcţie de activitatea lor fizică.

Prin această mişcare, banca menţionează că pregăteşte platforma pentru integrarea mai multor oferte care susţin un stil de viaţă sănătos, continuând să construiască un ecosistem de oferte şi premii de tip gamification.

"Facem încă un pas mare către obiectivul nostru de a fi primul super-app de payments şi banking din România. BT Pay a fost primul wallet single issuer din ţară şi şi-a păstrat poziţia pe podium prin faptul ca am completat periodic aplicaţia cu noi facilităţi, inclusiv din zone complementare cu bankingul – donaţii, oferte şi sănătate. Fiecare dintre noi, deşi avem multe aplicaţii pe telefon, folosim zi de zi doar câteva. Acestea sunt super-apps, iar BT Pay devine una dintre ele", a declarat Oana Ilas, Director Executiv Management şi Dezvoltare Produse Retail Banking, Banca Transilvania.

Prin accesul în BT Pay la detalii despre activitatea fizica, dar şi prin premiile acordate, banca încurajează un stil de viaţă activ şi sănătos. Utilizatorii aplicaţiei vor avea acces la informatii despre paşii făcuţi, distanţa parcursă şi durata activităţii fizice direct din aplicaţie, iar BT pregăteşte campanii personalizate cu beneficii pentru clienţi, pe baza acestor date.

Primul premiu pentru utilizatorii BT Pay este o asigurare pentru incidente, iar etapele care trebuie parcurse sunt următoarele: accesarea secţiunii Oferte-Premii în mişcare din BT Pay şi conectarea contului Google Fit sau Apple Health sau Fitbit; parcurgerea a circa 10.000 de paşi/zi în perioada 5-31 octombrie, ceea ce înseamnă 270.000 în total; activarea ofertei după atingerea ţintei de paşi; realizarea de plăţi de cel puţin 100 lei cu BT Pay, Apple Pay sau Fitbit Pay în perioada campaniei.