Inca nu-i vine sa creada ce a cumparat! Media Galaxy i-a dat o teapa de zile mari acestei iesence

0
84

• O clienta din Iasi a cunoscutului lant de magazine de electronice a luat o teapa de zile mari • Aparatul cumparat de aceasta s-a defectat inca din primele zile de la achizitie si nimeni din partea magazinului nu s-a oferit sa rezolve problema • Cu toate ca a sesizat defectiunile inca de la inceput, atat reprezentantii Media Galaxy, cat si cei ai producatorului au trimis-o pe clienta nemultumita de la o usa la alta • Dupa aproape 6 luni de incercari sa rezolve aceasta situatie, clienta Media Galaxy a ramas cu un aparat electrocasnic stricat, dar si cu ratele pe care trebuie sa le plateasca vreme de un an

Ieseanca Andreea I. a cumparat o combina frigorifica de la magazinul Media Galaxyin urma cu aproape o jumatate de an, iar din primele zile de la utilizare aparatul a inceput sa produca un zgomot mare care dadea semnele unei defectiuni clare. 

Nemultumita de zgomotul mare si de trepidatiile produse, clienta a luat legatura cu reprezentantii magazinului de electronice, care i-au transmis faptul ca este vorba despre ceva temporar. Ieseanca a sperat ca problema se va remedia, insa zgomotele nu au disparut, ba chiar au fost din ce in ce mai mari. Deranjata de cele intamplate, Andreea I. a mers cu frigiderul inapoi la vanzator si i-a expus problemele pe care le intampina. 

„Am mers cu frigiderul la Media Galaxy, iar cei de acolo au spus ca problema este normala, dar zgomotele erau prea mari, mult prea mari fata de cum face un frigider in mod normal. In cele din urma mi s-a spus sa sun la reprezentantii Samsung din Romania, producatorul frigiderului, si sa vorbesc cu cei de acolo. Ei au spus sa le trimit inregistrare cu sunetul scos de frigider sa se vada daca este defect”, a povestit ieseanca Andreea I. 

Schimburile de dialoguri intre clienta si reprezentantii Media Galaxy au continuat cu numeroase intalniri, apeluri telefonice si mailuri, care nu s-au concretizat insa cu vreo solutie.

Asteapta de 6 luni rezolvarea unei probleme banale

Combina frigorifica pentru care ieseanca a platit aproape 1.500 lei a facut zgomote tot mai mari, iar clienta a apelat iarasi la reprezentanta Samsung de la Bucuresti. 

„Cei de la service-ul Samsung nu si-au dat seama ce are frigiderul, iar cei de la Media Galaxy spun ca nu ei verifica frigiderele daca sunt stricate sau nu. Totul a ramas in aer. Am fost tepuita de Media Galaxy cu acest frigider care este stricat si am facut pentru el o rata la care platesc timp de un an”, a mai spus ieseanca Andreea I.

Initial, la doua luni dupa achizitia aparatului electronic, reprezentantii Media Galaxy au sustinut ca orice client nemultumit poate face o sesizare direct in magazin si sa se prezinte cu factura, dupa care se face o adresa catre service, iar acolo se verifica frigiderul. 

„Nu noi suntem cei care spunem daca un frigider este defect sau nu, acest lucru se stabileste la service„, au spus reprezentantii Media Galaxy.

Cu toate acestea insa, desi clienta a prezentat factura si produsul stricat, frigiderul nu a fost reparat in cazul unui service autorizat si nici schimbat in magazin. Andreea I. se plange de faptul ca au trecut 6 luni de cand a insistat pentru rezolvarea problemei, fara succes insa. 
Mai mult, de fiecare data cand incearca sa ia legatura cu reprezentantii Media Galaxy, ieseanca este trimisa dintr-o parte in alta. Contactati pentru a vedea in ce stadiu se afla rezolvarea problemei cu care se confrunta Andreea I., reprezentantii magazinului de electronice au pasat problema de la un angajat la altul.
„Va fac legatura cu responsabilul de vanzari”, a fost replica folosita de angajatii Media Galaxy.