Prima TV a achizitionat un nou format. „Trade Up” face acum parte din portofoliul postului

0
84

Postul de televiziune Prima TV a achizitionat recent formatul israelian „Trade Up”, distribuit de compania Keshet International (KI), parte a grupului Keshet Media Group.

Un concept nou pe piata de televiziune, „Trade Up” este un format inovativ, in care concurentii pot castiga masina visurilor lor, daca reusesc sa-si elimine adversarii si sa porneasca masina mult dorita.

„Trade Up” este un concurs de cultura generala, in care familiile concurente isi asuma riscuri si pot fi recompensate, iar participantii vor putea pleca acasa la volanul masinii visurilor lor. In fiecare editie, jucatorii vor ajunge la un hangar urias, unde vor fi pusi in fata a cinci automobile, a caror valoare este crescatoare, plus un mare premiu. Ei se vor aseza in masina pe care doresc sa o castige, iar membrii familiei trebuie sa colaboreze pentru a raspunde corect la intrebarile de cultura generala si sa aleaga cheia corespondenta raspunsului corect  pentru a putea porni motorul. Daca cheia se potriveste, masina este a lor.

In concurs vor intra insa doua familii si numai una poate iesi invingatoare. Fiecare familie va trebui sa recurga la diverse tactici pentru a face misiunea echipei adverse mai dificila si sa-i elimine din concurs. Abia dupa ce si-au inlaturat oponentii, isi vor putea indrepta atentia catre castigarea masinii dorite. Insa acum familia se va afla in fata unei noi dileme: Va pleca cu masina castigata, sau o va schimba pentru un alt model, mai scump?