Promovarea online pe piețele internaționale este diferită de cea la nivelul unei singure țări

0
124

La întrebarea “ Ce este SEO?” răspunsul este bineînțeles optimizarea pentru motoarele de căutare.  Putem spune faptul că SEO este procesul prin care un site poate obține trafic din rezultate organice sau naturale afișate de motoarele de căutare precum Google.

Cu ajutorul unei campanii SEO vom putea crește cantitatea și calitatea traficului primit de un site.

Ce reprezintă SEO internațional?

SEO internațional reprezintă optimizarea motoarelor de căutare la nivel internațional și este procesul de căutare și de optimizare a paginilor web pentru a permite motoarelor de căutare să identifice în timp util toate țările pe care le țintim.

Cum funcționează SEO internțional?

SEO internațional reprezintă optimizarea motoarelor de căutare la nivel internațional. Fiecare țară are propriile particularități culturale și pe lângă limbă, aceasta are și propriile nevoi. Spre exemplu, Rusia nu folosește Google ca principalul motor de căutare, această țară folosește Yandex.

Motorul de căutare Bing a câștigat o popularitate tot mai mare în Franța și în Marea Britanie. În țări precum Germania și Spania, după Google, Conduit este cel de-al doilea motor de căutare folosit.

Cum optimizăm site-ul pentru SEO internațional?

Ca să ne putem optimiza site-ul pentru SEO internațional trebuie să facem mai multe cercetări. Este chiar recomandat să apelăm la o companie SEO care să ne îndrume în luarea celei mai bune alegeri.

Pentru SEO internațional este necesar să avem în vedere:

·        Cultura lor

Este foarte important să ne informăm cu privire la cultura oamenilor din alte țări astfel încât să ne putem optimiza site-ul în funcție de acest criteriu.

·        Istoria lor

Atunci când știm istoria unui popor învățăm mai multe despre cum putem atrage mai ușor anumite persoane către site-ul nostru. Istoria ne poate transmite mai multe despre poporul țării în care vrem să ne dezvoltăm afacerea.

·        Scrierea conținutului trebuie să se realizeze de un vorbitor nativ

Acest element este unul cheie care ne va putea ajuta să ne realizăm o strategie de promovare calitativă și sigură.  Un vorbitor nativ va știi cum să creeze textul mai atractiv pentru țara sa. În plus, acesta cunoaște specificul oamenilor iar asta îl va ajută să se adreseze mai ușor persoanelor în cauză.

Elemente de baza în SEO în Europa

Backlink-urile sunt foarte importante. Acestea se referă la menționarea unei pagini web prin link. Asta înseamnă că modul în care o pagină web este legată de alte site-uri poate să decidă sau nu dacă merită să ocupe un loc important în căutări. Autoritatea din lumea online este determinată de modul în care este conectată pagina noastră web la alte site-uri.
Mai este important să ne gândim și la structura conținutului paginii noastre web. În cazul în care aceasta furnizează informații importante din punctul de vedere al altor site-uri atunci este clar că avem parte de un site web construit în mod calitativ.

Cum putem ținti o anumită țară?

Ei bine, în cele de mai jos vom descoperi care sunt pașii pe care trebuie să ii avem în vedere dacă ne dorim să țintim o anumită țară pentru a ne provoma pagina web. Cu cât vom fi mai atenți la anumite detalii cu atât vom avea rezultate mai bune.

Ce criterii trebuie să avem în vedere:

·        Trebuie să utilizăm un domeniu specific țării

·        Trebuie să specificăm locația pe care o vizăm

·        Este  necesar să includem pe site adresa companiei

·        Trebuie să obținem link-uri de la site-urile web specifice țării

·        Trebuie să utilizăm limbi locale

Dacă ținem cont de toate cele menționate mai sus atunci vom avea parte de un site care să se bucure de succes internațional.