Într-un incident neobișnuit petrecut la Spitalul Județean de Urgență din Botoșani, o femeie s-a văzut nevoită să apeleze numărul de urgență 112 chiar de pe holurile instituției medicale. Situația ciudată a avut loc după ce aceasta a resimțit că a fost ignorată ore întregi, iar lipsa de cooperare a personalului medical a condus la acest gest extrem.
Femeia se afla la spital însoțindu-și tatăl în vârstă de 80 de ani, care prezenta suspiciuni de probleme neurologice. Cu o zi înainte, aceasta se adresase Unității de Primiri Urgențe, însă i s-a comunicat că nu se află într-o situație de urgență. I s-a eliberat o notificare din partea medicului, sugerându-i că ar putea veni la ambulatoriul spitalului pentru un consult specializat a doua zi. Cu toate acestea, femeia nu a fost informată că ar fi trebuit să obțină o trimitere de la medicul de familie pentru a efectua consultul.
Când s-a prezentat la ambulatoriu a doua zi, medicii au refuzat să efectueze consultația din cauza lipsei trimiterii. Încercând să rezolve această problemă, a așteptat ore întregi, iar tatăl ei a început să se simtă din ce în ce mai rău. Într-un moment dat, încercând să-l ducă la Unitatea de Primiri Urgențe (UPU), bărbatul nu a mai fost în stare să meargă, așa că au încercat să folosească un scaun cu rotile din ambulatoriu pentru a-l transporta la UPU.
Cu toate acestea, personalul nu le-a permis să folosească scaunul și, într-o stare de frustrare, femeia a apelat numărul de urgență 112 pentru a solicita transferul tatălui său la UPU cu o ambulanță din același spital. Din păcate, acest lucru nu a fost posibil.
Ulterior, managerul spitalului a fost informat despre situație și s-a deplasat personal la locul incidentului. În cele din urmă, pacientul a fost dus la UPU, unde a primit consultația medicală necesară. Conducerea spitalului a anunțat că va lua măsuri pentru a suplimenta personalul medical la ambulatoriu, astfel încât astfel de situații să nu se mai repete.