Bataie de joc marca eMAG. Este incredibil ce a patit o ieseanca care si-a comandat electronice de pe internet. S-a ajuns intr-o situatie revoltatoare

0
123

 Cel mai mare retailer online din Romania a ajuns tinta reclamatiilor dupa ce au fost efectuate zeci de mii de comenzi in valoare de sute de milioane de lei, iar multe dintre acestea nu au fost onorate nici la aproape o luna de la plasarea comenzilor • In vreme ce unii clienti au asteptat in zadar primirea produselor comandate, multe colete au fost livrate cu avarii sau nu au mai fost onorate deloc pe motiv ca retailerul nu mai are produsul comandat  • Asta se intampla mai ales in cazul cumparatorilor care au facut platile online, in momentul comandarii produsului

Cel mai mare magazin online din Romania se afla intr-un plin scandal dupa editia din acest an a Black Friday. Numerosi clienti ai eMAG care si-au comandat produse online in ziua in care site-ul a organizat campania din 2018, mai exact in data de 16 noiembrie, asteapta si acum sa vada macar o reactie din partea reprezentantilor magazinului, la aproape o luna de la efectuarea comenzii.

"eMAG imi tine banii blocati de aproape o luna. Am facut o comanda la ei pe data de 16 noiembrie, atunci cand a fost organizat la ei Black Friday. Comanda a fost platita cu cardul cand a fost plasata, la data de 16 noiembrie, dar produsele nu au ajuns nici acum. Am platit 1.800 lei si pana acum nu am primit nimic de la ei, nici produsele si nici banii. Cand am vorbit cu ei la telefon, mi-au spus ca este o eroare de sistem. Acum incerc macar sa-mi recuperez banii pentru ca am vazut ca exista multe persoane in aceeasi situatie ca a mea", a spus ieseanca Raluca Lucaci.

Practic, exista numeroase cazuri in care oamenii care au cumparat produse de pe eMAG in data de 16 noiembrie, inca asteapta produsul cumparat sau macar banii platiti, asta desi reprezentantii magazinului le-au dat asigurari ca produsul va ajunge la destinatie cel tarziu in data de 28 noiembrie, atunci cand a fost stabilit termenul maxim de livrare.

"Daca ai comandat un produs de Black Friday, care nu a ajuns inca la tine, ne cerem scuze pentru intarziere. Ne pare rau ca dureaza mai mult ca de obicei, dar va ajunge la tine pana la termenul maxim de livrare, care este data de 28 noiembrie", a fost mesajul transmis de eMAG clientilor care nu si-au primit produsele la timp.

Nu a fost asa insa, pentru ca multi clienti ai eMAG nu au primit produsele nici pana in prezent, asta desi multi au inercat sa anuleze comanda pentru a-si recupera banii cat mai repede.

Cel mai mare magazin online este si cel mai reclamat

 

eMAG este cel mai mare retailer online din Europa de Est si este estimat ca valoreaza aproximativ un miliard de dolari. Cu toate acestea insa, acesta nu a facut fata numeroaselor comenzi plasate pe pacursul lunii trecute, iar astfel site-ul a pierdut multi clienti care obisnuiau sa cumpere produse de aici. Asa s-a ajuns ca eMAG-ul sa fie asaltat cu reclamatii din partea clientilor care odata erau fideli.

"Au trecut deja 17 zile de cand am plasat o comanda. Am avut incredere ca o sa avem o relatie buna, am inteles ca este Black Friday, am inteles ca dureaza sa scoti din depozit un produs si sa il dai unei firme de curierat. Am inteles cand m-ai mintit cu perioada de livrare cand am dat comanda, cand m-ai mintit a doua oara cu o noua data aparuta in contul meu sau cand m-ai mintit din nou acum 3 zile cu un nou termen de livrare. Sunt trei termene depasite si se pare ca la tine nici macar a treia nu e cu noroc. La un singur lucru mi-ai aratat ca te pricepi: sa extragi banii din cont", a reclamat Andrei Dobre, client eMAG.

Cei care incearca acum sa afle un raspuns cu privire la comenzile efectuate pe eMAG sunt intampinati de un robot telefonic, iar in majoritatea cazurilor nu afla informatiile dorite, asa cum s-a intamplat si cu reporterii cotidianului BUNA ZIUA IASI atunci cand au luat legatura cu reprezentantii eMAG.
"Multumesc eMAG pentru serviciile minunate, sunt în asteptare inca, pentru ca nu am un raspuns, o înstiintare, nimic cu privire la comanda plasata pe 24 noiembrie. Cat de bine instruiti personalul de la relatii cu clientii, am stat o ora în telefon si apoi mi s-a închis, fara sa fiu informata nimic", spune o clienta a eMAG.

Intr-o situatie nefasta au fost pusi inclusiv cei care au fost dispusi sa astepte intarzierile si care au fost informati apoi de faptul ca comenzile nu pot fi onorate. "Stau si astept o comanda plasata de pe data de 16.11 si acum imi spuneti prin e-mail ca a fost anulata deoarece partenerul nu poate onora comanda ! De ce se mai pun produsele la vanzare, sa-si poata bate joc de clienti?!!", a reclamat Raluca Aldea, clienta a eMAG.

De precizat faptul ca, numai in data de 16 noiembrie, atunci cand eMAG.ro a organizat Black Friday, au fost realizate comenzi in valoare totala de 460 milioane de lei.