Uzina Dacia deschide precomenzile pentru modelul electric Spring din 20 martie, ziua echinocțiului de primăvară.
Mașina este echipată cu o motorizare 100% electrică și beneficiază de o autonomie de 230 km conform ciclului WLTP (305 km conform ciclului WLTP urban), Dacia Spring este vehiculul electric cel mai accesibil de pe piața europeană, spune compania, într-un comunicat, potrivit mediafax.ro.
Momentul va fi marcat și de alte două acțiuni, dezvăluirea creațiilor pe asfalt ale unor artiști urbani care ilustrează faptul că #SpringIsComing și o nouă campanie publicitară.
Dacia lansează totodată, împreună cu agenția Hopscotch, operațiunea #SpringIsComing în mai multe orașe mari din Europa. Dacia va dezvălui realizările a patru echipe de artiști urbani care au decorat străzile din Paris, Madrid, Milano și București cu creațiile lor. Este vorba de William Roden (Paris), Media ODV (Madrid), Nicola Canarecci (Milano) și Sweet Damage Crew (București).