Două soluții care îți aduc prosperitate în afacerile de comerț

0
95

Ce face o companie să fie de succes? Sunt atât de multe răspunsuri, variabile și păreri încât ar fi nevoie de o carte să le enumerăm pe toate. Ne vom opri însă la doar două răspunsuri. Două tehnologii care vor contribui masiv la creșterea productivității și a succesului companiei tale, SFA și Optimall ConnectoR (integrarea ERP cu magazinul online).

Sales Force Automation

Cu siguranță ai auzit până acum de termenul “automatizare”. Automatizarea este practic o tehnologie care are ca scop preluarea activităților de rutină și executarea lor de către roboți programați special pentru a finaliza cu succes aceste procese. Având aplicabilitate într-o varietate de domenii și industrii, automatizarea este văzută ca un real ajutor de companiile care au decis să folosească această tehnologie.

Departamentul de vânzări se confruntă zilnic cu foarte multe feluri de activități administrative care pot fi automatizate. Aici intervine SFA sau Sales Force Automation.

Aceasta tehnolgie îți va centraliza toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real, va reduce semnificativ timpul petrecut de agenții de vânzări completând manual diverse date despre prospecți sau clienți, te va ajuta să gestionezi mai bine oportunitățile de vânzare, să faci planuri de vânzare și multe altele.

Implementarea SFA va aduce:

Cu 30% mai multe vânzări concretizate

Scăderea cu 18% a timpului de vânzare

Scăderea cu 14% a timpului de adiminstrare a vânzărilor

Optimall ConnectoR

Fără îndoială, cel mai mare avantaj al oricărei integrări software este acela de a avea datele într-un singur loc. Disponibilitatea platformelor de integrare elimină necesitatea introducerii manuale a datelor. Asta înseamnă că nu mai există date duplicate, nu se mai pierde timp pentru introducerea datelor și se fac mult mai puține erori.

Modulul Optimall ConnectoR este legătura dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune ERP.  Optimall ConnectoR preia automat datele din ERP și le trimite către magazinul tău online. Orice modificare operată în sistemul ERP este disponibilă și vizibilă în magazinul online – actualizare în timp real a stocurilor și prețurilor, preluarea comenzilor etc. În același timp, toate informațiilor noi din magazinul online precum clienți noi sau comenzi noi, sunt trimise în ERP de către ConnectoR.

Printre avantajele oferite de Optimall ConnectoR se regăsesc integrarea rapidă cu orice sistem de gestiune, minimizarea erorilor, productivitate crescută, timp redus de lucru, actualizarea automată a datelor și multe altele.

Orice afacere trebuie să țină pasul cu vremurile dacă vrea să se dezvolte și să prospere. Pentru asta e nevoie de investiții si determinare.

Află mai multe despre cum poate Optimall ConnectoR și SFA să te ajute în afacerea ta, aici!