Facebook se va confrunta cu PRESA ONLINE

0
71

Reteaua de socializare americana Facebook va lua un set de masuri pentru a reduce numarul de titluri de tip „clickbait” prin schimbarea algoritmului care reglementeaza ordinea de afisare a articolelor in fluxul News Feed al utilizatorilor. „Oamenii ne-au spus ca vor sa vada mai putine publicatii cu titluri destinate sa atraga click-uri”, explica reprezentantii Facebook intr-o postare facuta pe blogul oficial al companiei. Pentru a elimina clickbait-ul de pe site-ul Facebook, s-a creat un sistem care identifica si clasifica astfel de titluri menite sa atraga vizitatori, apoi se va determina ce pagini sau domenii web posteaza mari cantitati de titluri clickbait si le afiseaza mai jos in News Feed.

Cu aceasta actualizare, oamenii vor vedea mai putine asemenea articole si mai multe informatii pe care le doresc in fluxul lor de noutati. Schimbarile de algoritm ale retelei, care revendica 1.71 miliarde de utilizatori la sfarsitul lunii iunie, sunt foarte urmarite de catre editorii de site-uri, deoarece acestea pot avea o mare influenta asupra traficului catre paginile lor si, in consecinta, asupra veniturilor lor din publicitate.