Deși companiile low cost caută să atragă cât mai mulți clienți, de multe ori acestea nu reușesc ce și-au propus. Dimpotrivă, aceștia își alungă clienții prin anumite țepe.
O clientă Blue Air a avut parte de o înşelătorie grosolană. După achiziţia biletului, a încercat să îşi facă check-inul online şi a ales bagaj de cală, care pe site apărea că nu necesită niciun cost. Odată ajunsă în aeroport, clienta descoperă că realitatea este alta şi că tocmai a fost păcălită.
“la check-in online, servicii extra, aleg bagaj de cală. Adaugă in coş. Adaug. Cost total: 0,00 ron. Cred că e o greșeală. O iau de la capăt. Bagaj de cală. Adaugă în coş. Adaug. Total: 0, 00 ron. Fără alte precizări sau opţiuni.
Trec la pasul următor, finalizez check-inul, fericită că am luat bagaj de cală, la vreo promotie, ceva.
Ajung în aeroport. Mă duc să las bagajele pt cală, stupoare: trebuie să plătiți, nu aveți bagajele înregistrate. 60 eur/ buc.
Se poate numi înşelăciune?
Plângere instant la companie, urmează plângerea la ANPC.
Plus ultima oară când zbor cu această companie.”, a relatat clienta nemulţumită pe pagina sa de Facebook, după cum notează Capital.ro.