Incendiar! Secretele din spatele facturilor uriase pe care le platesc iesenii! Cum puteti fi inselati fara sa va dati seama. Mare atentie la aceste detalii!

0
51

Dupa liberalizarea pietei de energie, facturile au fost umplute cu detalii care mai de care mai complicate in asa fel incat omul de rand sa nu poata intelege exact cat a consumat si ce plateste concret • Din cauza ofertelor venite din partea noilor companii intrate pe piata, multi consumatori casnici din Iasi au ales sa schimbe furnizorul de energie, iar pentru ca nu au fost atenti la datele din contract, acum au ajuns sa plateasca mai mult decat inainte pentru energia consumata • Unii consumatori au realizat prea tarziu schimbarile si dezavantajele, iar acum trebuie sa faca eforturi pentru a nu plati in plus pe facturi

Multi ieseni care au ales sa schimbe contractele de furnizare a energiei electrice odata cu liberalizarea pietei simt acum pe propria piele ca schimbarile facute nu le-au adus niciun avantaj, ba mai mult decat atat, au ajuns sa plateasca facturi mai mari decat in anii precedenti.

Detaliile trecute in noile facturi pentru consumul de gaze naturale sunt atat de complicate pentru omul de rand incat acesta nu intelege mai nimic din ce a consumat si cat plateste pentru asta.

Un client al E.ON/DelgazGrid din Iasi care a semnat un contract nou cu furnizorul de gaze naturale a descoperit cu stupoare faptul ca a ajuns sa plateasca facturi mai mari, asta desi consumul de gaze naturale nu s-a schimbat. Facand o serie de verificari, acesta a descoperit apoi ca a fost pus sa plateasca tarife nereglementate pe care nu le poate urmari, iar acum este pus pe drumuri pentru a-si rezolva problema.

"Cand am citit atent contractul, mi-am dat seama ca mi-a facut contract de furnizare gaze pret piata libera, pe cand eu credeam ca imi da la pret reglementat, adica 0,14156 lei/ kWh, pret final cu toate componentele. Transformarea o vezi pe factura din metri cubi in kWh sau MWh. La mine, luna trecuta, a fost 1 mc = 10,645kWh. A doua zi am revenit la Centrul Regional de Contact Iasi si am facut scandal, ei au zis ca daca am semnat, nu se mai poate face nimic. Am facut apoi reclamatie la ANRE, sa vad daca obtin revenirea la pretul reglementat", a explicat Constantin P., client al E.ON/DelgazGrid din Iasi.

continuarea pe bzi.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.