ING, avertisment pentru clienți! Aceștia pot fi victimele unor noi tentative de fraudă: ”Anunță cât de repede posibil banca”

0
59

După ce Internetul a fost împânzit de numeroase tentative de fraudă la hackerilor, acum este rândul unei alte bănci din România să fie victima acestora. ING i-a avertizat pe clienții săi cu privire la o nouă tentativă de fraudă, și le-a sugerat să fie atenți la câteva aspecte, pentru a nu cădea în plasa hackerilor.

ING și-a informat, joi, clienții cu privire la o nouă tentativă de fraudă care circulă în această perioadă, după ce s-au înregistrat mai multe încercări frauduloase de a obține bani ilegal. Pentru că numărul acestora a crescut, banca a tras un semnal de alarmă și le-a comunicat clienților ce trebuie să facă pentru a nu cădea în plasa hackerilor.

ING, țintă tentativelor de fraudă

ING a tras un semnal de alarmă, după ce a semnalizat o creștere a tenativelor de obținere a banilor în mod fraudulos, de către anumite persoane. Din acest motiv, banca și-a avertizat clienții în acest sens, comunicându-le și aspectele la care trebuie să fie atenți, dar mai ales ce trebuie să facă dacă au căzut în plasa hackerilor.

După ce a devenit victima hackerilor, banca ING și-a avertizat clienții cu privire la acest lucru. Hackerii au aplicat asupra băncii celebra metoda frauduloasă ”phishing”, după ce s-au întregistrat creșteri a tenativelor de obținere frauduloasă a banilor.

”Există oameni care îți aruncă o momeală cu scopul de a-ți fura datele și în cele din urmă, banii, iar acest lucru se întâmplă prin diferite mijloace: de la e-mail, SMS, contactare directă în Social Media, până la apeluri telefonice în numele ING sau al unei instituții", au transmis reprezentanții ING.

Cum îți dai seama că este vorba despre o fraudă

Pentru a-și feri clienții de tentativele de fraudă ale hackerilor, reprezentanții ING i-au informat pe clienți și de modul în care își dau seama de acest lucru. Se pare că cei vizați sunt mai ales persoanele care au publicat anunțuri prin care vând anumite lucruri, pe Internet. Platformele atacate, în principal, sunt Facebook și Whatsapp.

” Te rugăm să ai grijă și să nu îi oferi datele cardului și nici să nu îți introduci datele cardului pe site-uri pe care astfel de persoane ți le trimit, existând riscul ca acele site-uri să fie clone false care extrag datele cardului. Totodată, poți fi sunat de către o persoană care pretinde că este angajat ING, ca să oferi datele cardului pentru transferuri într-un seif al băncii sau ca să îți deblocheze contul sau cardul bancar", au adăugat reprezentanții ING.

De asemenea, aceștia spun că dacă un client a avut ghinionul de a fi victima tentativei de fraudă, tot ce trebuie să facă este să-și blocheze cardul și să anunțe banca, de urgență.