Miroslav Majoros, CEO Telekom: ‘Telecomul a devenit strategic cand politicienii au inceput sa vada banii’

0
57

Industria de telecom, care a fost afectată chiar la începutul acestui an de şocurile OUG 114, ce a adus impredictibilitate, a început recent să atragă la nivel european atenţia politicienilor în ceea ce priveşte importanţa sa strategică, spune Miroslav Majoros, CEO Telekom, la ZF Digital Summit, anunță MEDIAFAX.

„Aş vrea să menţionez un lucru important. Industria de telecom a fost mereu interesantă, dar a devenit strategică în mintea polticienilor doar recent. A durat mult până au înţeles ei importanţa serviciilor telecom, iar ei au început să vadă banii din industrie, şi vorbesc de bani, nu de profit”, a explicat Majoros.

El susţine că organismul european a setat un exemplu „prost” în ceea ce priveşte nevoia segmentului politic de a interveni în tabăra de business. „Avem un exemplu foarte prost de la Uniunea Europeană, când Parlamentul European a votat în final legislaţia roaming, în ciuda faptului că aveam deja un cadru de reglementare, ceea ce înseamnă un instrument scump cu structuri în fiecare ţară. Dar decizia a fost laută de Parlamentul European, ceea ce a deschis uşa pentru guverne să intre în diverse părţi importante ale industriei telecom. Pot înţelege dacă guvernul ia o decizie cu reglementatorul, şi cu specialiştii, dar când guvernul ia o decizie pe care nici reglementatorul nu o înţelege, avem nevoie de clarificări”, spune Majoros