Un cuplu de români și-a planificat vacanță pe Internet, astfel că pentru a se bucura de un concediu ca la carte au ales să plătească mai mult și să se bucure de un hotel de patru stele în Grecia. Ei bine însă, se pare că în momentul în care au ajuns la destinație au trăit coșmarul vieții lor. Iată ce a povestit tânăra, cât și experiența neplăcută prin care a trecut!
Româncă dezamăgită de condițiile unui hotel de patru stele din Grecia
O româncă a plătit mii de euro pentru a se bucura de o vacanță ca în cele mai frumoase vise, mai ales că a ales ca și țară Grecia, însă a avut parte de o surpriză cu adevărat neplăcută.
Totul a fost bine și frumos până câns au ajuns la hotelul unde erau cazați și au văzut dormitorul. Departe de pozele văzute în mediul online, aceasta nu a putut rămâne din cauza condițiilor josnice, astfel că a cerut să i se restituie banii și să caute un alt hotel.
„Avem următoarea situaţie: suntem de două nopţi în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm – nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (uşa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol). Baia e de 2 mp, mereu plină de apă pe jos, iar la baie nu avem chiuvetă, aceasta e într-unul din dormitoare (e prima dată când văd asta) şi e foarte deranjant de folosit când cineva doarme”, a scris ea.
Cum a reușit să recupereze banii
Managerul hotelului nici nu a vrut să audă de faptul că nu le plac condițiile și își vor banii înapoi, astfel că au refuzat pe moment, însă românca nu s-a lăsat așa ușor, motiv pentru care a continuat să insiste.
„Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera… Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite? 4*120 euro….”, a mai scris femeia.
Într-un final, managerul a înțeles că nu era deloc ok ceea ce s-a întâmplat și cum a procedat, astfel că într-un final s-a ajuns la un consens și românca a primit banii înapoi. Ba mai mult, după această experiență neplăcută a căutat un alt hotel și și-a petrecut vacanța așa cum a visat.
„UPDATE: Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulţumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. Deşi iniţial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepţie şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase”, a revenit ea triumfătoare.