Practici folosite de un cunoscut retailer din Romania: Cum sunt înşelaţi clienţii

0
99

Unul dintre cele mai importante lanţuri de magazine din România ar putea avea noi probleme. După ce, tot luna aceasta, a primit o amendă de 5 000 de lei pentru practică comercială înşelătoare, în cazul nectarinelor „Made in România”. gigantul Lidl ar putea fi luat din nou în vizor de către autorităţi.

Astăzi, 16.07.2018, am mers la cumpărături într-una din unităţile retailerului, mai exact, în cea din Bucureşti, situată pe Bulevardul Timişoara, sector 6. După ce am achiziţionat mai multe lucruri, am sesizat diferenţa de preţ de pe bonul fiscal, faţă de cea afişată pe unul dintre produsele achiziţionate.

Deşi nu era vorba despre o sumă foarte mare, diferenţa exista. Am cumpărat un sortiment de caşcaval care avea preţul calculat din punct de vedere al gramajului. Preţul era afişat pe produs.

Nu am sesizat această diferenţă la casă, am observat asta abia acasă. Caşcavalul avea un preţ pe kg de 16.90 lei, iar greutatea sa era de 0, 452 kg. Preţul afişat pe produs era de 7, 64 lei, preţ care este corect dacă înmulţiţi greutatea netă cu cea pe kg.

 

Surpriza a fost la citirea bonului. Pe acesta apărea aceeaŞi greutate netă, un preţ pe kg era de 21,90 lei, iar preţul final a fost 9, 90 lei.

Bugetul.ro a cerut un drept la replică, dar până la ora actuală, nu am primit niciun răspuns.