Uimitor! Iata cum a reusit sa faca avere cea mai tanara miliardara din istorie

0
61

Cum a reusit sa faca avere cea mai tanara miliardara din istorie

Kylie Jenner tocmai a facut istorie devenind cea mai tanara miliardara din lume.

La numai 21 de ani, Kylie Jenner a reusit sa stranga o avere de peste un miliard de dolari cu ajutorul cosmeticelor sale.

Ea a reusit sa bata ultimul record, cel al lui Mark Zuckerberg, care in urma cu 11 ani, primise titlul de cel mai bogat om la varsta de 23 de ani.

Modelul a reusit aceasta performanta datorita lansarii unei linii de produse cosmetice si a contractelor sale de imagine cu diverse companii de fashion.

In ultimii trei ani, compania lui Kylie Jenner, Kylie Cosmetics, a avut stocuri exclusiv in magazinele online, dar si in cateva shop-uri pop-up. Dar dupa ce a semnat un contract exclusiv de distributie cu retailer-ul Ulta, Kylie Cosmetics isi vinde rujurile, in valoare de 29 de dolari, in cele peste 1000 de magazine Ulta.

In ultimele sase saptamani, Kylie Cosmetics a avut incasari din vanzarile Ulta de aproximativ 54,5 milioane, potrivit estimarilor facute de catre Oppenheimer. „Am intrat in cateva magazine si am facut aceleasi lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a functionat”, spune ea.

Datorita expansiunii Ulta, veniturile Kylie Cosmetics au crescut cu 9% anul trecut, ajungand la aproximativ 360 milioane de dolari. Cu o astfel de crestere, estimarile Forbes arata ca afacerea lui Kylie Jenner merita cel putin 900 de milioane de dolari. Ea detine totul. La cei 21 de ani ai sai, mezina clanului Kardashian – Jenner este acum miliardara, cu o avere estimata la 1 miliard de dolari. Ea este cel mai tanar miliardar care si-a construit singura averea. Imperiul ei depaseste zece cifre si este mai tanara chiar si decat Mark Zuckerberg, care a intrat in top la 23 de ani.

„Nu ma asteptam la nimic. Nu am prevazut viitorul, dar ma simt minunat”, spune Jenner, cel mai tanar miliardar din lume. Produsele de infrumusetare oferite de Kylie Cosmetics, care a pus bazele afacerii in anul 2015, au cheltuieli minuscule, iar profitul este extraordinar. Impreiul sau consta in doar sapte angajati cu norma intreaga si cinci angajati cu jumatate de norma. Fabricarea si ambalarea produselor o face compania Seed Beauty, un producator privat din apropiere de Oxnard, California. De vanzari se ocupa comerciantul online Shopify, iar mama sa, Kris, are grija de finante si de PR, in schimbul unei taxe de administrare de 10% pe care o colecteaza de la toti copiii ei.

Marketingul se desfasoara in principal prin intermediul retelelor sociale, unde Kylie are un numar imens de fani. Iar cei 175 de milioane de persoane care o urmaresc pe Snapchat, Instagram, Facebook si Twitter sunt mereu la curent cu produsele lansate si testate de ea. „Este puterea social media”, spune Jenner.

Analistii spun ca brandul Kylie Cosmetics atrage clientii mai tineri prin intermediul Ulta, care pot sa nu aiba un card de credit pentru a face cumparaturi online. In plus, vanzarea in magazinele fizice ii ofera lui Jenner sansa de a ajunge la „oameni care nu imi vor cumpara produsele online”, spune ea. Cei care vor sa „vada, sa atinga si sa simta inainte de a cumpara”.