Pe fondul dezvoltării accelerate, grupul eMAG a obţinut o creştere cu 17,5% a veniturilor comparativ cu anul precedent, până la 4,77 miliarde de lei.
Rezultatele au fost susţinute de extinderea ofertei de produse, de creşterea numărului de clienţi în toată regiunea şi de investiţiile în oameni, logistică, tehnologie şi dezvoltare internaţională.
„Creşterea gamei de produse şi îmbunătăţirea serviciilor de plată şi livrare au generat o creştere a numărului de clienţi şi a cifrei de afaceri. Vom continua să ne dezvoltăm prin investiţii în tehnologie, potenţialul este mare, atât în România cât şi în regiune”, a spus Tudor Manea, vicepreşedinte eMAG.
În prezent, eMAG a ajuns la 9,44 milioane de clienţi în regiune, cu 1.868.600 în plus faţă de anul precedent, dintre care 975.000 au venit din România. Factorii care au determinat creşterea sunt serviciile de calitate şi oferta extinsă care cuprinde 5,7 milioane de produse. 52% dintre produsele vândute de platforma eMAG provin de la cei 16.350 de selleri listaţi.
Până la finalul anului 2020, obiectivul eMAG este ca numărul sellerilor care vând prin Marketplace să ajungă la 40.000.
eMAG Marketplace reprezintă şi o modalitate de dezvoltare pentru micii producători români, întreprinderi sociale şi ONG-uri care beneficiază de condiţii preferenţiale de listare prin intermediul programului Deschide România. Cei 1.300 de producători români prezenţi în program au vândut în 2018 peste 170.000 de produse în valoare de 12,3 milioane de lei, iar dezvoltările noi din platformă au scopul de a încuraja şi alţi selleri să intre în acest program.