O treime dintre romani folosesc aplicaţii de Dating, iar 43% recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului

0
83

Un român din trei (36%) foloseşte aplicaţii de dating, însă, cu toate acestea, doar unul din 10 (14%) şi-a întâlnit partenerul actual prin intermediul acestei metode, potrivit rezultatelor unui studiu, care s-a bazat pe date colectate din 12 ţări, inclusiv România.

Pentru că tehnologia a schimbat dinamica relaţiilor, inclusiv a începuturilor de relaţii, 73% dintre români fac schimb de numere de telefon atunci când întâlnesc o persoană care prezintă interes pentru începerea unei relaţii, iar 35% dintre români adaugă persoana respectivă pe conturile de social media, continuând interacţiunea după acest pas.

Mai mult, 53% dintre românii intervievaţi susţin cu tărie că mesajele sunt cea mai bună modalitate de exprimare a sentimentelor, iar 59% dintre românii care se află în relaţii la distanţă cred că flirtul prin intermediul mesajelor text şi a aplicaţiilor de messenger reprezintă cea mai bună metodă pentru a menţine scânteia în relaţiile la distanţă, se arată în studiul 'Relaţii inteligente', realizat la comanda Huawei.

Conform cercetării, sărutul de noapte bună nu mai simbolizează sfârşitul întâlnirii, aceasta continuând pe telefon. Astfel, 43% dintre români recunosc că flirtează prin intermediul smartphone-ului, în timp ce doar 17% dintre aceştia recunosc că au folosit smartphone-ul pentru trimiterea mesajelor intime sau cu conţinut privat.

"De la mesaje la aplicaţii de dating, smartphone-urile au reuşit să schimbe felul în care începem şi construim o relaţie, astfel că, în zilele noastre, este din ce în ce mai greu să dai dreptate zicalei potrivit căreia 'Dragostea trece prin stomac', fiind evident că trece prin smartphone", spun realizatorii studiului.

Cercetarea de piaţă a fost realizată pentru Huawei de către compania Ipsos şi a fost efectuată în luna ianuarie 2018 pe următoarele pieţe: Austria, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Danemarca, Grecia, Ungaria, Polonia, România, Serbia, Slovenia şi Turcia.

Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări şi deservesc o treime din populaţia lumii. În anul 2017, Huawei s-a clasat pe locul al doilea în ceea ce priveşte livrările de smartphone-uri la nivel global. Compania deţine 17 centre R&D în ţări precum Statele Unite, Germania, Suedia, Rusia, India, China şi Finlanda. AGERPRES