marți, 16 aprilie, 2024

Kaufland a generat, anul trecut, valoare adaugata directa in Romania de aproximativ 461,7 mil euro

Distribuie:

Publicat:

Anul trecut, Kaufland a generat valoare adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro, oferind 12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă și susținând aproape 48.000 de locuri de muncă în economie, anunță compania, anunță MEDIAFAX.

Cifra de afaceri a retailerului este aproximată la circa 11,87 miliarde lei. Compania spune că 85% din produsele de la raft sunt provenite de la furnizori români, iar din fiecare leu cheltuit la casă, 66% merg direct către afaceri românești.

Kaufland este primul retailer care își reduce drastic consumul de plastic. Încă din 2018, compania întâmpină comunitatea cu soluții proprii inovatoare prin lansarea unui concept de magazine realizate după o strategie anti-plastic. Acest demers presupune eliminarea a peste 90% din materialele consumabile de plastic de unică folosință utilizate. Cuantumul investiției în astfel de proiecte inovatoare, dar și în altele de modernizare pentru extinderea rețelei Kaufland ajunge la aproximativ 807 milioane lei.

„Suntem în România din 2005 și cu siguranță putem spune că am construit o comunitate prin fiecare plus pe care l-am adus anual. Ne-am creat o echipă mare care joacă un rol semnificativ în succesul Kaufland, formată nu doar din angajații noștri ci și din parteneri locali, din toate părțile țării, care ne ajută să oferim produse întotdeauna proaspete și de cea mai înaltă calitate. În plus, am construit proiecte de impact alături de organizații conduse de aceeași dorință ca si noi: de a face lucrurile să funcționeze și mai bine. Vom continua să investim în România și să ne consolidăm poziția de lider. Viziunea noastră este de a avea 160 de magazine până în 2024”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

Salariul net minim la Kaufland este cu 60% peste salariul net minim oferit la nivel național. În fiecare an, compania crește venitul minim în companie, în prezent ajungând la 3.650 lei brut, la care se adaugă și tichetele de masă, sumă ce poate crește în funcție de specificul socio-economic al fiecărei regiuni din țară.

Compania plătit taxe de peste 615 milioane lei, în anul calendaristic.

Pentru al doilea an consecutiv, compania a fost desemnată „Cea mai sustenabilă companie din România”, în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu – Romanian CSR Index – care analizează nivelul de implicare a companiilor în politicile de mediu, dar și din punct de vedere economic și social.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img