DEMISIA! Fetita OMORATA a sunat de TREI ORI la 112! Operatorii au stat de vorba timp de 20 de minute

0
70

SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE face urmatoarele precizari dupa ce in spatiul public au aparut informatii privind trei locatii gresite furnizate.

El este MONSTRUL care ar fi ucis, tranşat şi incendiat fetele din Caracal – FOTO

La fiecare din cele trei apeluri, informatia de localizare primara a fost disponibila la nivelul Dispeceratului de Politie, fiind transmisa de catre furnizorul retelei publice mobile de telefonie la initierea apelului, sub forma unui identificator de sector de celula (cell-id/sector-id), conform art. 27 din Decizia ANCOM nr. 1023/2008. Aceasta informatie de localizare primara a fost preluata de sistemele informatice SNUAU si pusa la dispozitia operatorilor 112 si dispecerului Politiei, in sistemul informatic GIS, asa cum a fost primita, pe timpul procesarii apelului.

Referitor la cazul aflat in discutie, catre numarul de urgenta 112 au fost initiate 3 apeluri la 112:

Primul apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:05:07
–    11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Politiei
–    11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112
–    11:06:55: dispecerul Politiei a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind in convorbire;

Al doilea apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:06:25
–    11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Politiei
–    11:07:53: dispecerul Politiei a preluat apelul, fiind in legatura directa cu apelanta;

Pe timpul discutiei cu dispecerul de la Politie, apelanta nu a reusit sa furnizeze date privind adresa/locatia in care se afla, dar a furnizat o adresa de pe o carte de vizita pe care o gasise in locatia in care se afla. Apelanta a mentionat ca nu stie daca adresa de pe cartea de vizita este cea in care se afla la momentul apelului.

Al treilea apel a fost preluat de operatorul 112 la ora 11:12:36
–    11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Politiei
–    11:12:51: : dispecerul Politiei a preluat apelul, fiind in legatura directa cu apelanta;

Ulterior, pentru a obtine informatii suplimentare referitor la locul in care se afla apelanta, operatorul 112 a incercat de noua ori sa reapeleze numarul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrand mesageria vocala.

STS nu identifica locul telefonului si nici celula operatorului de telefonie prin care se efectueaza apelul.
Toate aceste informatii sunt furnizate de catre furnizorul retelei publice mobile de telefonie la initierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc si sunt disponibile la nivelul operatorilor si dispecerilor implicati in gestionarea cazului", transmite STS.