duminică, 19 mai, 2024

CCIR şi Cyber Level au semnat un acord de colaborare

Distribuie:

Publicat:

Camera de Comerţ şi Industrie a României şi Cyber Level Ins au semnat un acord de colaborare cu scopul de a conecta experţii în securitate cibernetică şi asigurări cu reţeaua CCIR şi membrii acesteia, pentru a ajuta la analiza potenţialelor riscuri şi pentru a crea reţele de siguranţă în afaceri.

Conform unui comunicat remis AGERPRES, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, Mihai Daraban, a avut marţi o întrevedere cu Dan Shomon, fost manager de campanie şi director politic pentru preşedintele american Barack Obama, şi conducerea Cyber Level Ins, o importantă companie cu acţionariat american din domeniul securităţii cibernetice.

Întrevederea a fost axată pe colaborarea dintre companiile membre ale Camerelor de Comerţ şi Industrie şi Cyber Level Ins în ceea ce priveşte protecţia cibernetică.

"La nivelul CCIR există o preocupare constantă în ceea ce priveşte protejarea mediului de afaceri de atacurile cibernetice, din ce în ce mai dese pe măsură ce tehnologia avansează. Avem în vedere organizarea unor seminarii pe această temă, astfel încât oamenii de afaceri să fie pregătiţi să răspundă adecvat unor astfel de atacuri, iar acordul de colaborare pe care l-am semnat azi cu compania Cyber Level Ins reprezintă un prim pas în această direcţie. Economia românească are nevoie urgentă de investiţii străine, deficitul comercial ajungând la finele anului trecut la un nivel de neimaginat, de 23,8 miliarde de euro. Investiţiile străine vor ajuta România să iasă pe piaţă cu branduri cu valoare adăugată mare şi nu cu componente care apar sub nume străin, aşa cum se întâmplă acum. În mod evident, camerele de comerţ au un rol esenţial în acest proces de atragere de investiţii, pentru faptul că sunt singurele organizaţii care au o imagine completă asupra mediului de afaceri. De altfel, cele mai relevante companii româneşti sunt membre ale camerelor de comerţ, iar acest lucru spune multe despre activitatea noastră. Aşadar, ne dorim cât mai multe branduri puternice româneşti, cu produse cu o reală valoare de piaţă, pe care mediul de afaceri să aibă capacitatea de a le proteja cât mai bine în faţa oricărui tip de atac cibernetic", a declarat preşedintele CCIR, informează Agerpres.

Continuarea pe stiripesurse.ro

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img