Daca din greseala ati spart un produs in magazin, nu va grabiti sa platiti pentru el!

0
30

Acest incident poate ramane nepedepsit! Daca, desigur, a fost un inccident.

Ati spart un produs in supermarket? Nu va faceti griji si nu va grabiti sa platiti pentru neglijenta dvs.

Daca daunele nu sunt din vina dvs., nu sunteti obligat sa platiti pentru ele. De exemplu, ati atins accidental o sticla si aceasta a cazut si s-a spart. Vedeti daca pe raft exista bare de protectie, acestea sunt necesare pentru stabilitatea produselor. Absenta acestora si ulterior deteriorarea produselor, este vina lucratorilor din magazin.

Exista si alte standarde pentru amplasarea marfurilor: distanta dintre rafturi ar trebui sa fie de cel putin 1,4 metri.

Cu cat suprafata magazinului este mai mare, cu atat distanta dintre rafturi creste:
1,4 m – pentru suprafete de pana la 100 m 2
1,6 m − pentru suprafete de 100-150 m².
2 m − pentru suprafete de 150 – 400 m².
2,5 m − pentru suprafete de 400 m².
Paznicul s-a napustit asupra ta cu amenintari? Nu permiteti ca angajatii magazinului sa va intimideze sau sa va ameninte.

NU UITATI! Numai instanta va poate obliga sa platiti pentru bunurile vatamate. Nu trebuie sa faceti acest lucru imediat! Mai bine cereti personalului sa va dea cartea de reclamatii. Descrieti in detalii tot ce s-a intamplat. Este foarte posibil ca in acest moment, administratia magazinului sa-si schimbe atitudinea. La urma urmelor, se tem foarte tare de litigii si de inspectii. Daca angajatii magazinului continua sa va preseze, propuneti sa rezolvati problema in instanta. Amenintati ca veti depune plangere la Agentia pentru Protectia Consumatorilor. Ati intalnit astfel de situatii? Cum v-ati comportat? Asigurati-va ca impartasiti prietenilor aceste informatii utile!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.