duminică, 3 martie, 2024

Euromonitor: Românii au cheltuit 1,85 mld. lei pe produse de tip lapte de băut, piaţa crescând în medie cu 21,6% în 2020

Distribuie:

Publicat:

Românii au cheltuit anul trecut 1,85 mld. lei pe produse de tip lapte de băut, piaţa crescând în medie cu 21,6%, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor, citate de ZF.

Toate cele cinci segmente principale au fost pe plus, însă ritmul variază puternic de la 2,6% pentru laptele praf la 62,2% pentru alte tipuri de lapte alternativ.

Este vorba de laptele de orez, migdale, mazăre sau ovăz, dat fiind că cel din soia e analizat separat, fiind printre primele apărute şi cel cu vânzări mai mari, potrivit Mediafax.ro.

Totuşi, ritmul de creştere pentru laptele din soia e de trei ori mai lent decât în cazul celorlalte tipuri de lapte alternativ, fiind aproape în linie cu cel al pieţei totale.

În ultimii ani s-au dezvoltat puternic produsele alternative la lapte şi lactate, bunuri din plante sau substanţe crescute în laborator.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img