sâmbătă, 4 mai, 2024

Fostul arbitru international, vasluianul Adrian Porumboiu critica decizia luată de arbitru la meciul de la Sfântu Gheorghe

Distribuie:

Publicat:

Adrian Porumboiu, un fost arbitru internațional cu 72 de ani, originar din Vaslui, a exprimat îngrijorarea cu privire la decizia luată de arbitrul meciului din Sfântu Gheorghe, în cadrul unei conversații cu publicația Fanatik. El consideră că acesta a acționat prea repede în a suspenda definitiv partida după a doua decizie și că ar fi trebuit să discute mai întâi cu organizatorii.

Porumboiu a afirmat că, dacă s-ar da rejucarea meciului, acest lucru ar fi o surpriză mare, și a subliniat importanța respectării regulamentelor de către arbitri. El a spus că un arbitru trebuie să înceapă și să termine un meci, fără a permite să se întâmple astfel de întreruperi. El a subliniat că pierderea unui meci la masa verde nu este acceptabilă.

Despre conținutul raportului arbitrului și al observatorului, Porumboiu a declarat că nu are informații, dar dacă se abordează aspectul sportiv, rejucarea meciului nu ar trebui să fie o decizie contestată. El a exprimat convingerea că jucătorii de la Craiova nu sunt vinovați de ce s-a întâmplat la meci.

„Eu cred că arbitrul s-a pripit după a doua decizie (n.r. – când a suspendat partida definitiv). După regulament, are acoperire, dar trebuia să discute cu organizatorii. Trebuiau să fie evacuați fanii, sub o sută, și meciul trebuia să se desfășoare. Așa, poți să împiedici orice meci, dacă aduci 50 de inși și îi infiltrezi într-o galerie. Trecem de la o extremă la alta! Fiecare arbitru trebuie să aibă în cap să înceapă meciul și să-l termine. Știu regulamentele foarte clar. Să dai să piardă cu 3-0 Craiova nu mi se pare OK. Ce vină au jucătorii de la Craiova? Ar fi o surpriză mare dacă s-ar da rejucarea meciului. Nu știu ce au scris arbitrul și observatorul în raport. Dacă discutăm sportiv, rejucarea meciului n-ar fi o decizie care să fie contestată. Nu poți să câștigi așa (n.r. – la masa verde)“, a spus fostul arbitru pentru cei de la Fanatik