Potrivit ABC 7, Lucie Bahetoukilae, care nu vorbeste engleza, a fost indrumata gresit chiar de angajatii United Airlines spre un alt zbor. Ea a prezentat biletul la imbarcare, iar dupa ce acesta a fost scanat a urcat in avion si a vrut sa isi ocupe locul rezervat: 22C. Cum scaunul era ocupat deja stewardesa i-a verificat tichetul si i-a repartizat alt alt loc, fara sa o intrebe nimic.
Femeia nu a realizat niciun moment ca United Airlines a schimbat poarta de imbarcare spre Paris in ultima clipa. Angajatii nu facut anuntul in limba franceza si nici nu i-au trimis vreo notificare prin prin e-mail. Deci, in loc sa ajunga de la Newark la Paris, un zbor de 7 ore, Lucie Bahetoukilae a zburat in directia gresita, spre San Francisco. Acolo, dupa 11 ore alte ore petrecute in aeroport, a reusit sa primeasca un loc intr-o cursa spre Franta. „Cosmarul” s-a terminat dupa 28 de ore.
Compania aeriana si-a recunoscut vina si a numit incidentul, pentru care a acceptat un proces confidential, „un esec oribil”. „Pasagera a fost indrumata din greseala spre un alt zbor”, au explicat reprezentantii United Airlines, care i-au oferit femeii si un voucher pentru un zbor la o data ulterioara, cand isi mai viziteaza familia din Statele Unite.