Rutina matinala de 30 de minute care te scapa de stres

0
68

Implementarea unei rutine de dimineaţă poate fi o provocare chiar şi pentru persoanele matinale!. Dacă ai un program aglomerat plus o familie de gestionat, e posibil ca tot ce îţi doreşti este să mai stai 10 minute în pat dimineaţa.

Mai mulţi specialişti în sănătate mintală consideră că o rutină de 30 de minute dimineaţa te poate ajuta să ai o zi cu mai puţin stres. Această perioadă de timp conţine mai multe activităţi care, dacă le veţi face zilnic, vă pot fi de folos în gestionarea stresului şi în creşterea productivităţii. Puteţi face acest lucru înainte de antrenamentul matinal, înainte de duş şi mic dejun sau puteţi construi aceste activităţi în jurul acelor elemente esenţiale.

Rutina matinală care te scapă de stres: primele 2 minute

Chiar dacă îţi foloseşti telefonul pe post de alarmă, este important să nu cedezi tentaţiei de a-ţi citi mesajele şi mailurile imediat după ce îţi opreşti alarma. Dacă eşti curioasă şi nu poţi rezista tentaţiei, ar fi mai bine să apelezi la un ceas deşteptător clasic. Este esenţial să nu vă distrageţi deloc din această rutină.
Este important ca primul gând pe care îl ai atunci când te trezeşti ar trebui să fie unul pozitiv, care să-ţi seteze toată ziua. R trebui să îţi începi ziua cu un gând de genul “Am o viaţă frumoasă”, “Sunt un om împlinit”, “Această zi va fi una extraordinară”. Este posibil ca aceste gânduri să nu vă vină automat dimineaţa, aşa că este indicat să le repetaţi în timp ce adormiţi cu o seară înainte.

Rutina matinală care te scapă de stres: 5 minute de tehnici de mindfulness şi respiraţie profundă

Imediat după ce ai oprit alarma şi ţi-ai amintit gândul pozitiv repetat cu o seară înainte, poţi Apoi, implementa câteva tehnici de mindfulness pentru a-ţi “curăţa” mintea. Aceasta poate fi sub formă de meditaţie, rugăciune sau afirmaţii de recunoştinţă. Specialiştii spun că acest tip de mindfulness ajută să vă limpeziţi gândurile şi să începeţi ziua cu o minte clară.

CONTINUAREA PE CSID.RO

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.