joi, 29 februarie, 2024

Companiile din Iasi incurajeaza tinerii sa se specializeze in domenii tehnice

Distribuie:

Publicat:

Compania IULIUS continua seria actiunilor din cadrul programului „Iasi – orasul viitorului tau”, prin care promoveaza orasul la nivel regional ca centru educational si al performantei. Recent, a fost initiata o noua colaborare intre mediul universitar si cel de business, cu scopul de a incuraja elevii sa se specializeze in domeniul tehnic.

In prezent, mediul de business se implica intr-o campanie de notorietate pentru Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi” din Iasi (TUIASI), dupa ce a sprijinit in aceasta primavara caravanele regionale ale Universitatii „Alexandru Ioan Cuza” si Universitatii de Medicina si Farmacie „Grigore T. Popa”. Demersul comun are scopul de a incuraja tinerii sa opteze pentru studii universitare intr-un domeniu tehnic si de a-i ajuta sa se familiarizeze cu oportunitatile de cariera pe care le ofera companiile din oras. „Fiecare dintre noi invata pentru a se bucura de reusite profesionale ca angajat la o companie de succes. Ca elev, poti afla cum sa devii angajatul unei asemenea companii, absolvind una dintre facultatile Universitatii Tehnice „Gheorghe Asachi” din Iasi. Prin parteneriatul TUIASI – IULIUS, campania de notorietate TUIASI ofera in egala masura atat marturiile studentilor nostri, cat si ale absolventilor, acum angajati la companii in plina dezvoltare si colaboratoare permanente ale universitatii. Astfel, viata poate deveni asa cum iti doresti”, a declarat prof. univ. dr. ing. Dan Cascaval, Rectorul Universitatii Tehnice „Gheorghe Asachi”.

Campania de notorietate sustinuta de compania IULIUS se desfasoara in doua etape, pe parcursul sesiunilor de admitere la TUIASI, din iulie si septembrie. In prima faza, tinerii afla, prin intermediul unor testimoniale ale actualilor studenti, ce vor invata in anii de studiu, cum se desfasoara practica si care sunt facilitatile din Campusul Tudor Vladimirescu. Pe langa promovarea in mediul online, la Iulius Mall Iasi va fi organizata o expozitie cu machete vizuale ce includ testimonialele viitorilor ingineri.

Viitorii studenti vor cunoaste si o parte dintre angajatorii care le pot oferi o cariera dupa absolvire. Mai exact, 12 profesionisti, din zece companii, le vor transmite prin intermediul unor materiale de promovare cat de interesanta si inovativa este activitatea lor si performantele pe care le pot obtine. Continental, E.ON, Delphi Technologies, Atexis, Gemini CAD Systems, Arcadis, Conest, Rancon, ApaVital si Chimcomplex sunt companiile care s-au alaturat campaniei si ale caror profiluri corespund celor 11 facultati din cadrul TUIASI. Tinerii au prilejul de a descoperi exact ce presupune meseria pentru care au optat inclusiv printr-o expozitie gazduita in Atrium Palas Mall. „Delphi Technologies Iasi promoveaza stiinta, utilizand echipamente de productie de ultima generatie si standarde de inalta calitate pentru produse si pentru ingineria de produs. Acestea sunt realizabile doar prin angajarea celor mai buni ingineri, bine pregatiti, dedicati muncii lor si care fac diferenta. Parteneriatul cu Universitatea „Gheorghe Asachi” este cel mai bun exemplu de colaborare intre industrie si institutiile educationale. In ultimii 10 ani, Delphi Iasi a angajat peste 500 de absolventi ai Universitatii”, a declarat Jaume Roquet, Site Director Delphi Technologies Iasi.

„Prin intermediul oportunitatilor atractive de dezvoltare pe care le oferim, urmarim sa atragem studenti si tineri profesionisti al caror obiectiv este sa exceleze in domeniul ingineriei si arhitecturii. Oferind internship-uri cu un program flexibil pentru a incuraja finalizarea studiilor, reinvestim in comunitate. Studentii care participa la programele noastre de training au, ulterior, sansa de a se alatura companiei si de a lucra alaturi de cei mai buni specialisti din lume, pe proiecte de anvergura si renume mondial. Pregatind studentii si absolventii sa devina parte din noua generatie de specialisti, dorim sa atragem oameni talentati, cu viziune, creativi si ingeniosi, si sa le oferim sprijinul necesar pentru a participa la transformarea digitala a companiei noastre”, a spus Jan Stappaerts, Managing Director Arcadis Project Engineering

In cea de-a doua etapa a campaniei, promovarea va fi extinsa la nivel regional, mesajele ajungand si la tinerii din judetele invecinate, prin intermediul unor expozitii organizate in liceele din regiunea de nord-est.

Proiectul „Iasi, orasul viitorului tau” se doreste a fi o initiativa a intregii comunitati, care sa contribuie la crearea unei platforme active de dialog intre studenti, mediul universitar si cel de business. Programul include activitati precum: conferinte, caravane regionale, prezentari ale ofertei locurilor de munca, intalniri cu ONG-urile studentesti, sesiuni de training specializate si multe altele.

Pe aceeași temă

Cele mai citite

spot_img